KAYSERİGAZ

  • Yeşil ile barışık mavi ile dost temiz bir Kayseri için
  • %99'a varan müşteri memnuniyeti oranı ile model bir hizmet sağlayıcı
  • 2016 yılında rekor uzunlukta şebeke yatırımı

KAYSERİGAZ

Kayserigaz, 2003 yılında EPDK (Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu) tarafından Türkiye’de gerçekleştirilen ilk doğal gaz dağıtım ihalesi sonucunda faaliyetlerine başlamış, 2007 yılında da EWE Turkey Holding bünyesine katılmıştır.

Müşterilere ulaştırdığı doğal gazın yanı sıra hizmet kalitesinin de kilit önemine inanan Kayserigaz, insanların hayat kalitesini artırarak, çevreci, güvenilir ve yenilikçi hizmetleri ile Kayseri’nin gelişimine katkıda bulunmayı sürdürmektedir. Kayserigaz her geçen yıl artan sayıda aboneye ulaşarak Kayseri’nin her caddesine ve sokağına hizmet ulaştırmış; imarlı alanların tümünde doğal gaz kullanımına olanak tanımıştır.

Kayseri’ye 12 yıldır güvenli ve kesintisiz doğal gaz arz eden Kayserigaz, 2004 yılında 20.000 mertebesinde olan BBS abone sayısını yaklaşık 23 kat artırarak 2016 yıl sonu itibarıyla 453.000 BBS’ye (Bağımsız Birim Sayısı) ulaştırmıştır. Elde edilen bu sürdürülebilir gelişmede, sistematik yatırımlar sonucunda 3.757 km’ye ulaşan toplam şebeke hattı uzunluğunun önemli katkısı vardır.

Kayserigaz, tüm çalışmalarını ISO 9001 Kalite, ISO 14001 Çevre ve OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği, ISO 27001 Bilgi Güvenliği, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve ISO 31000 Risk Yönetim standartları kapsamında yürütmektedir. Müşteri memnuniyetini tüm süreçlerinin odağına alan Kayserigaz, doğal gaz sektöründe başarılı müşteri hizmetleri uygulamaları ve %99’luk müşteri memnuniyet oranı ile model bir hizmet sağlayıcı konumundadır.

Şirket, Kayserigaz Çözüm Noktası ve Çağrı Merkezi ile müşterileriyle iletişim sağladığı kanalları tek platform üzerinden yönetmekte, müşterilerinin soru ve taleplerini yönlendirme yapmadan tek noktada çözüm üretmektedir. Kayserigaz Çağrı Merkezi’nin 7/24 hizmet sunan yapısı abonelerine diledikleri an kendisine ulaşabilme imkânı sunmaktadır. Buna ek olarak, Kayserigaz, Canlı Destek Hattı ve sosyal platformlar üzerinden aboneleriyle sürekli iletişim içindedir.

Kayserigaz kuruluşundan bugüne kadarki en büyük şebeke yatırımını, 652 km ile 2016’da gerçekleştirmiştir. Şirket, 2015 yılı içinde yatırım planına alıp, aynı yıl içinde çalışmalara hızla başladığı Bünyan ilçesini doğal gaza kavuşturma projesini 2016 yılı Kasım ayında tamamlamıştır. Kayseri’nin Develi ilçesinden sonra Bünyan ilçesinde altyapı çalışmaları tamamlanarak doğal gaz arzı başlatılmıştır. Altyapı yatırımlarının hızlanmasıyla birlikte, Kayserigaz, doğal gaz kullanım hacimleri ve abone sayısında da artış sağlamış; yüksek olan müşteri memnuniyetini daha da pekiştirmiştir.

Kayserigaz kurmuş olduğu SCADA Merkezi ve güçlü teknolojik altyapısıyla doğal gazın güvenliğinin ve sürekli gaz arzının sağlanmasını amaçlamaktadır. Şirket, doğal gaz şebekesi ağında kilit önem taşıyan verileri tek bir merkezden, 24 saat kesintisiz ve anlık izleyebilmektedir.

Kayserigaz; gerçekleştirdiği farklı projeleriyle sektöründe ilgiyle karşılanmakta, kampanya yönetimi ve yöntemleriyle öncü bir konumda bulunmaktadır. Bunun en çarpıcı örneklerinden olan Dolgi Çocuk Tiyatrosu, her yıl binlerce çocuğa ulaşarak, çocuklara çevre ve enerji üzerine eğlendirici ve bilgilendirici aktiviteler sunmaktadır. Kayserigaz, yüklenmiş olduğu sorumlulukların farkında olarak, Kayseri’ye sürekli, emniyetli, gaz arzını sunma yolunda durmaksızın çalışan; genç ve eğitimli kadrosuyla, geleceğe dönük vizyonuyla “Yeşil ile Barışık Mavi ile Dost Temiz Bir Gelecek için” çalışmaya devam etmektedir.

www.kayserigaz.com.tr